Vi har flyttat på oss..

Hej allihopa!
Nu har jag precis kommit hem från ett kort arbetspass på 6 timmar så dagen har gått mycket fort!
Det är skönt att jobba, jag älskar det. Och jag älskar känslan av att verkligen känna att man fått något bra gjort och samtidigt känat pengar på det. Underbart!
Nu har jag jobbat hela helgen plus idag sen får jag betalt för en extradag som jag jobbat ihop för förra månaden som dom ska slå ihop med denna lön istället. Kommer bli fantastiskt bra när jag faktiskt har beställt Skoterkläder för ett tag sedan och nu igår beställde jag en skoterhjälm, glasögon och en luva som jag ska ha under hjälmen för att täcka ansiktet så nu är det bara skorna kvar som ska inhandlas men det kan jag lika gärna vänta med ett tag och använda mina gamla som dessvärre blivit lite nötta.. Jag älskar skoter, sjukt kul! ♥
Har i övrigt varit förbi vårdcentralen idag och tagit blodprov sen ska jag till sjukhuset på Torsdag klockan 13 för en ny magnetröntken. Hoppas det går bättre denna gång så jag slipper komma tillbaka på nytt och bli stucken i armen och få kontrast så det känns som att jag kissar ner mig i kläderna och sedan ska spy för att jag är så yr. Nej det är verkligen ingen höjdare. FY! Kommer bli skönt att få göra bort det.
Imorgon ska jag gå in på stan vid lunchtid och söka mera jobb, jag vill ha ett heltidsjobb. Det skulle verkligen sitta perfekt nu, jag behöver det om man säger så.
Nu ska jag ta mig en dusch och sedan blir det en lugn myskväll hela kvällen låång!
Ps: Hört talas om att vi bytt stjärntecken? Eller vi och vi, antar att jag inte var inräknad i det hela. JAG ÄR FORTFARANDE OXE. Love it! Kan ju tycka synd om er som tatuerat in era föredetta stjärntecken på kroppen. Kan ju inte kännas sådär jätte bra! Man ska därför tänka på vad man gör på sin kropp och inte tatuera in saker som kanske kan ändras senare i livet som tillexempel sin pojkväns namn. Idiotiskt kan jag tycka för man vet aldrig om det håller i längden! nååja, Jag lägger en tanke till er som bytt stjärntecken iaf, hoppas ni hittar någon tatuering som ni kan täcka över den med.
Bye!

Pojkvän fick massage med massageolja snäll som jag är. Sen så har han ju även en väldigt snygg tatuering som täcker överarmen, axeln och en liten del av ryggen. Älskar den!


Kommentarer
linn

hörde att det ska gälla för de barn som föds i år!

2011-01-19 @ 21:52:29
URL: http://[email protected]
linn

alltså de nya stjärntecknen

2011-01-19 @ 21:52:59
URL: http://[email protected]
Sandra

SV: Okeejokeej! jaha, det har inte jag läst något om. Jag har bara läst om att många har fått byta och inte har samma. Men det kan ju faktiskt stämma!:)

2011-01-20 @ 14:50:22
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0