Premiärdopp i helgen? Ohjaa!

HejHej!
Nu har jag vaknat till liv och parkerat mig framför datorn som vanligt!
Jag hade en väldigt trevlig kväll med mina fina vänner Sofia och Sofie igår och för min del så blev det även en titt in på kalles där det absolut inte var mycket folk!
Jag har iallafall bestämt mig för att köpa mitt gymkort på step in nu och börja träna gärnet! Har ju tänkt köpa detta gymkort ett bra tag nu men det har liksom aldrig blivit av eftersom att jag har tagit mina joggingrundor och promenader själv och har tyckt att det har varit rätt så härligt men grym musik i hörlurarna och härligt väder ute, sedan så har jag ju självklart vänner som jag kan gå med också som Erika och Bea tillexempel och de är ju mer än trevligt och att samtidigt få kroppen i trim är ju helt underbart! Men nu ska jag iallafall köpa mig ett gymkort. Erika tränar redan på step in så då har man ju ändå någon att träna med också så de är ju perfekt!
Jag jobbar nu idag mellan 15-19.30 och sedan så ska jag bara slappa i soffan med min älskade sambo, J.
Som jag sagt så är både jag och Johannes ledig hela helgen och det händer inte varje dag kan jag tala om för er så vi ska fara ut med båten, mysa, sola, bada, fiska och bara må bra! Som att jag längtat efter det här.
Nu ska jag laga nå mat!
Ha det gött.
PUSS

näämen, ser man på. Blondhåre börjar titta fram igen! Tur att jag har slingor i mitt ljusbruna hår så att det inte syns så bra irl då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0