tre månader sen, redan?

Hej allihopa!
Nu är det Onsdag och jag har jobbat färdigt. Sedan jag slutat jobba klockan 14 så har jag fyllt i ett papper som jag ska skicka iväg till handels och kollat på gossip girl och bara tagit det lugnt, så som mest ingenting med andra ord.
Känner mig faktiskt rätt så trött nu så jag tror att jag ska ta mig en powernap men frågan är ju vad som händer sen? Johannes ligger fortfarande och sover eftersom att han jobbat natt och inte somnade förens efter några timmar när han kommit hem så jag ska väcka han vid 17 tiden hade jag tänkt och då ska vi äta mat!
Det är fint väder ute idag så det hade ju heller inte suttit helt fel att vara ute med båten men det får vi ta imorgon då kanske om Johannes somnar tidigare, vilket jag hoppas på för då kan vi fara ut vid 14 tiden när jag har slutat för diag hinns det ju inte med men lika bra det? de blåser ju så himla mycket och då är det väl storm ute på vattnet. Brukar vara så!
Har faktiskt mitt i mitt lugn kommit på mig själv med att det idag är EXAKT 3 månader sen jag färgade mitt hår sist så det måste jag ju ta tag i snarast kan jag ju känna.. För som det ser ut nu så är det solblekt och en massa utväxt, inte ens i närheten likt hur jag färgade det så snart är det dax igen att lägga på en ny grundfärg och nya slingor, men det är väl iallafall en vecka bort innan det sker och fram till dess får jag stå ut.
Nu ska jag lägga mig i soffan och fortsätta slappa, det förtjänar faktiskt jag!
PUSS



NU.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0