De senaste!

Hej allihopa!
Ett tag sedan jag skrev nu men det måste väl bero på att det inte hänt mycket i mitt liv på sistone.
Jag har mest bara jobbat, umgåtts med vänner, varit ute och fiskat och självklart spenderat den större tiden med Johannes när jag inte har jobbat, vilket jag faktiskt gjort nu de senaste dagarna varenda dag nästan.
Nu är det Måndag igen och jag är ledig, skönt.
Dåligt väder dessvärre så det känns väl inte sådär jätte härligt, jag och Johannes tänkte fara ut med båten och fiska sen när han har vaknat men de lär han ju inte göra på nåågra timmar eftersom att han har jobbat natt nu i flera nätter tillbaka.
I helgen har summergames varit och vi har haft FULLT UPP på pressbyrån i gallerian, det har varit trevligt att jobba och man har fått träffa OERHÖRT mycket folk!
Planerna i veckan består av
1. HUSVISNING.
2. JOBB.
3. JOBB.
4.JOBB.
5. JOBB.
Annars inte mycket annat inplanerat men jag är ledig hela helgen så då lär de väl förhoppningsvis hända någonting. Hoppas bara på fint väder så att man kan hitta på någonting riktigt roligt!
Nu ska jag hoppa i duschen och sedan lägga mig i soffan och kolla på gossip girl!:)
Ha det bra!
PUSS

DE SENASTE BILDERNA..

Promenader

Båt och fiske!


Party!

Kissarna!

Promenad med Therese i Lillpite!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0