Lediga dag.

Hej allihopa!
Min lediga dag har faktiskt varit bra, bortsett från min äckligt jobbiga förkyldning som jag har åkt på på senaste.
Min röst sviker mig väl sådär lite till och från men de är ju inte de jobbigaste.. Det jobbigaste måste nog ändå vara att de gör ont i halsen, inte att den bara helt plötsligt kan försvinna utan förvarning.
Sen så är jag ju ständigt tät i näsan också ska det ju förstås klias också ska jag ju ha rethosta på samma gång. Livet är hårt men de finns dom som har de sämre!
Idag har jag iallafall varit ute i två timmar på en blandning mellan en joggingtur och promenad, de har varit härligt och de blev en mycket lång vända faktiskt.
Förutom det så har jag och Johannes ätit på trekronor.
Mycket mera har inte hänt idag faktiskt, men jag känner mig utvilad och nöjd iallafall för de måste ju finnas dagar att bara göra ingenting på också.
Imorgon ska jag iallafall jobba mellan 14-19.30 men innan de eller efter de om jag hinner så ska jag besöka step in för att köpa ett gymkort för ett år framöver. Känns underbart!
Nu ska jag kolla på tv sedan sova ännu en natt själv i lägenheten eftersom att Johannes jobbar natt.
Hade gött!
PUSS

Bilder från i Lördags. Resten hittar ni på facebook!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0