Min jätte bra helg!

Hej allihopa!
Min helg har varit bra och det var varit mycket som har hänt också.
I Fredags så var det party för hela slanten som gällde, fest i Lillpite och sedna en kort utgång på stan med Johannes sen hem och sova.
Det avr en bra kväll och under den natten, natten till Lördag vill säga så fick min lilla Lea även sina efterlängtade kattungar.
Det blev ovanligt nog bara tre stycken men de kanske är bra? dom har ju inte tänkt behålla någon i Svensbyn utan det är Therese, min syster och hennes kompisar som ska ta katterna.
Synd att jag inte kunde ta någon, då skulle jag ta den lite spräckliga kattungen som Therese ska få ta. Dom alla tre är så underbart söta men det var ju bara en sräcklig och två svarta så då vill man ju ha den mest "unika."
Nååväl, jag har varit i Svensbyn senast idag och kollat på dom söta och där åt vi även lite mat som bestog av kött och potatisgratäng, de var gott kan jag säga.
Känns som att jag är bakis idag, fast jag inte är det men jag har varit hos Lovis idag på morgon ocgh inte sovit så mcyket inatt så det kan nog ha med saken att göra. Lovis fyllde tre år och fick en målarbok med bilder att fylla i och klistermärken plus såpbubblor av mig och Johannes. Sen så har hon även haft kalas för sina kompisar idag.. Tänk vad tiden går!
Jag och Johannes firade även 6 månader igår så vi var och såg på när claes Danell höll på med sina trollkonster, åt ute och var i Svensbyn ett tag. De var en trevlig dag igår, en trevlig dag i Fredags och de har även varit en trevlig dag idag.  Kom hit med lite värme bara så hade allting suttit perfekt!
Nu ska jag hitta på något roligt hade jag tänkt.
Ha de gött!
PUSS

Lea med hennes kattungar. ♥

Födelsedagsbarnet Lovis. ♥

Och lillebror Melker. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0