Slapp i soffan!

Nu har jag jobbat färdigt och kommit hem igen. Känner mig trött och vädret gör ju inte en direkt mindre sömnig om man säger så.. Vars är sommaren? Jag blir helt ledsen.. Och jag som var så lycklig!
Johannes ligger dessutom och sover i soffan nu, jag hör hur han snarkar.. Sen så lockar tvn väldigt mycket och jag orkar inte laga någon mat idag för jag har ätit korv så jag hoppar nog över första dagen av matlistan, känner ingen större lust av att äta klockan 8 på kvällen heller för den delen och sen så är nog inte maten färdig förens kring 9.
Jag lägger mig i soffan med mina bullar och min oboy istället, de blir lika bra de!
Ha det gött!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0