Sommaren är ääääntligen här!!

Hej allihopa!
Nu är jag så trött så jag avlider, typ kan jag tala om för er!
Tur att jag är duktig på att stiga upp iallafall men jag är verkligen inte någon morgon människa överhuvudtaget!
Jag gillar att få lite sovmorgon på morgon faktiskt och sen fara iväg och jobba.
Det kan ju vara skönt att börja tidigt om man därmed också slutar tidigt men jag slutar klockan 16 idag, precis som igår och jag vill soooola!
Det är förtillfället redan över 25 grader varmt och strålande sol, halv 9 på morgonen? Nu kan man väl ändå få säga att sommaren är här? Så sjukt skönt och jag längtar till man får bada för jag verkligen älskar det. Finns typ inge bättre!
Tror jag tar en nykter helg nu i helgen, hittar på något på Fredag med Johannes och sedan på Lördag så följer jag nog med han till Arvidsjaur och sen hem och grilla. Kan bli en helt ok helg ändå!
Linda tar ju studenten imorgon vid 12 också så då ska jag inte jobba och får dessutom sova ut. De ska vara fint väder då med så det blir himla härligt när vi ska fika och äta i Svensbyn.
Nu ska jag äta nå frukost innan jag drar iväg på jobbet!
Ha det gött!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0