7 timmars sömn inatt & 20 min to go!

Sedan är det utbilding 8-17 som gäller!
Johannes ligger fortfarande och sover men han jobbar ju faktiskt också idag fast han börjar kring 11 och jobbar till 22 ikväll.
Min helg har varit bra men jag har varit lite ur form om man säger så, inte alltid så glad och positiv samt att jag mått lite illa och varit helt slut .
Har inte orkat någonting alls typ, iallafall inte på kvällen för jag har ju iallafall orkat med att köra skoter. Tack och lov för det!
I helgen har jag fått sova ut och det har varit jätte skönt.. Idag har jag ändå fått sova 7 timmar iallafall och det har faktiskt varit skönt. Känner mig inte så farligt trött nu ärligt talat!
Jag har somnat tidigt hela helgen faktiskt och med de har jag inte sovit så länge heller, vilket är perfekt när man ska ut med skotern en hel dag.
Nu är det ju Måndag igen iallafall och det är utbildning som gäller hela veckan lång!
Skönt.
Nu ska jag borsta tänderna och bara slappa fram till att jag ska gå!
Ha det bra.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0