åh, härliga Söndag!

Hej allihopa!
Som sagt så avr jag på fest igår ett tag, dock inte så länge för jag blev så himla trött och for därför hem och kollade tv ett tag och jag hade tur. Det var ju faktiskt bra program på tv igår så jag blev då underhålld iallafall.
Däremot var kvällen rätt så långtråkig på något sätt, jag hde menvärk vilket alla tjejer har då och då och det är inte sådär jätte kul att ha under en ensam Lördagkväll samtidigt som man har pms och kollar tv.
Nej bättre kvällar har jag väl haft kan jag säga!
När jag tillsist somnat och sovit i 40 minuter så ringer Johannes och vill ha hämtning i Öjebyn så jag åker iväg och hämtar han och sen far vi hem.
Precis när vi kommit hem till lägenheten så ringer Jugge och vill hem så han kom upp hit till lägenheten sedan mötte vi upp Jesper utanför och for vidare för att köra hem dem.
Jesper ville att Jugge och Johannes skulle följa hem till han men det ville inte Jugge så han skjutsade jag hem men Johannes stannade hos Jesper ett tag så vi var väl hemma i lägenheten igen kring 5-halv 6 imorse och då gick vi direkt och la oss.
Johannes som inte var den nyktraste igår och som efterfestade till 5 imorse mår faktiskt förvånansvärt bra idag och steg upp kring 1 men står nu och lagar mat i köket.
jag är självklart pigg som en lärka eftersom att jag var nykter igår och har därmed hunnit tvätta två maskiner och är nu inne på mina 4e som fortfarande tvättas.
Ute är det fint väder och Johannes jobbar i 2 timmar senare så då ska jag ta mig en powerwalk medans den sista maskinen ändå tvättas!
men först middag med världens finaste pojkvän. ♥
Ikväll blir det film och mys.
Ha det bra allihopa!
PUSS








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0