Friendship. ♥

Nu har jag tvättat sedan klockan 14 och känner mig oerhört less kan jag lova.
Detta är nog det tråkigaste man kan göra och det värsta är att en maskin har gått sönder och jag måste alltså tvätta dubbelt så länge än vad jag brukar behöva göra, dvs till klockan 22=8 timmars tvättid ist för typ 4 (!!!!) fyfan.
nej detta är väl inte det roligaste om man säger så men det ska bli skönt att få en massa nya rena kläder och en nybäddad säng till ikväll när vi ska sova så det kanske väger över litegrann ändå? Det är nästan så de gör det.

Johannes var precis hem och höll mig sällskap ett tag på hans lilla rast och i övrigt så har jag umgåtts med Johanna idag vilket självklart har varit jätte trevligt. ♥
Vi pratade om att jag skulle dit sen men detta verkar dessvärre ta ett tag till så frågan är ju om jag hinner? Jag hoppas det för jag älskar att umgås med henne och mina övriga kompisar, sjukt trevligt . :)
Nu har jag även precis duschat och rakat mina ben i väntan på att tvätten ska bli klar vilket den snart är så jag måste dra på mig nå kläder och sedan hänga den näst- sista tvätten och gå ner på coop!
Imorgon är det Tisdag och då händer absolut ingenting vad jag vet än så länge, hinner jag inte vara med Johanna idag så kanske det blir flyttat till imorgon istället! Får prata med henne om den saken sen isf.
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0