Hard work, work!

Hej allihopa!
Jag är nu hemma igen, känns inte som att jag varit hemma på hela dagen men det har jag ju faktiskt varit.
Jag har varit på utbildning fram till klockan 17, därefter har jag ätit en macka från Subland, duschat i onödan för att sedan fara och träna på Step in i 1.5 timmar och nu har jag tagit mig en promenad på 30 min också så jag känner mig mycket nöjd över min dag!
Det blir att träna imorgon igen just efter 12 på step in och jag har även bestämt mig för att köpa ett gymkort och att det ska bli mitt nästa inköp innan jag köper någonting annat vill säga.
Jag ska ju ändå vara nykter i 3 månader så då är det ju lika bra att träna upp sig så man är i form till i sommar när man ska ligga på stranden-.
Jag har nu varit nykter i 3 veckor (alltså närmare en månad) och än så länge så känns det oerhört bra, man känner sig piggare på någe vis så nu gäller det bara att träna mer och äta mindre onyttigt så borde detta bli kanon!
Jag kommer vara värsta muskelknutten innom en snar framtid. Det tror jag iallafall på och ni som säger emot suger.
Nu ska jag lägga mig i soffan och slappna av, något som jag inte kunnat göra på länge.
Desperate housewives here I come!


Kommentarer
Erika

Då kanske vi syns på gymmet också :) Har också gymkort på stepin.

2011-03-24 @ 11:04:05
URL: http://fourthmaarch.blogg.se/
Erika

Då kanske vi syns på gymmet också :) Har också gymkort på stepin.

2011-03-24 @ 11:04:19
URL: http://fourthmaarch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0