Jag vill verkligen.

Nu har vi precis varit och handlat på kvantum så nu ska jag äta kycklingfilé m. pommes som min älskade ska laga åt oss till middag sedan blir det film och mys för våran del. Älskar de verkligen!
Vi har dessutom handlat hem både chips, dipp, dricka och godis som ska göra våran kväll till de bättre sedan hoppas jag på att vi hittar någon grym film att se till de också. Men det lät vi väl göra, då blir allting perfekt!

Fick föresten ett samtal av min mor tidigare idag som berättade att dom sitter på balkongen utanför deras hotell rum i värmen i bara badkläder och njuter.
Känns ju jätte bra att höra, de dämpade ju min avundsjuka en aning . Eller? nooooooooot! Vissa har det allt bra.
Men iofs så ska väl inte jag heller klaga som blir bjuden på gó mat var och varannan dag av världens bästa pojkvän. Jag har det inte så illa ställt jag heller må jag säga. :) ♥ Vi får allt ta en utomlandsresa snart vi också tycker jag.
Love you babe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0