Jätte bra Torsdag!

Hej allihopa!
Nu är jag hemma igen efter att ha tränat i två timmar. Känner mig helt slut och träningsvärk har jag också kan jag lova men inte gör det något. Jag njuter ärligt litegrann av de för att jag vet att min träning har gett någonting så sen hoppas vi bara på att de syns också!
jag sitter här och avnjuter ett glas cola framför datorn och slappnar av. Eftersom att jag varit och handlat på coop så blir det fläskfilé och pommes till middag ikväll. De förtjänar jag verkligen efter mitt slit!
Johannes har farit och jobbat nu så jag är ensamen hemma igen. Jag ska ta tillfället i akt och städa litegrann hade jag tänkt, samt boka tvättid.
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0