Lördag.

Hej allihopa!
Igår så böt jag mitt lösenord verkligen överallt eftersom att jag kom på att det är allt för många som har det men som kanske inte borde ha det nu längre .
Det är verkligen svin irriterande när man har bytt för jag har alltid haft det där lösenordet och sedan har ett helt annat så jag skriver ju fel hela tiden. Nååja, man vänjer väl sig alltid hoppas jag!
Just nu är jag hemma hos mamma och pappa i Svensbyn och byter kläder. Jag och Bea ska in till stan snart och gå en runda och sedan ska jag fara hem och förbereda mig för fest, nyktert!
Ja, vi köpote faktiskt ett 10 pack med cola burkar som jag ska ta med mig ikväll och jag tror att det kommer bli kanon kul!! Jag längtar. :)
Men först såa ska jag som sagt gå på stan med Bea och de kommer också vara jätte trevligt. Vi hade en jätte bra kväll igår med god mat, mys, film, godis och en massa annat gott framför två filmer som var jätte bra.
Så i helhet var våran kväll igår kanon!
Jag ska börja gå tillbaka till Bea nu eftersom att jag varit här ett tag och skulle bara byta kläder egentligen så hon undrar väl vart jag är vid det här laget.
Ha en bra dag allihopa!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0