LÖRTAG!

Hej allihopa!
Nu har jag precis ätit mat och det var jätte gott.
Känner just nu att jag har väldigt ont i huvudet och känner mig stressad också så jag undrar om de inte är lika bra att bara stanna hemma och göra ingenting ikväll. Kanske ta en promenad så man blir mindre rastlös bara?
Verkar som att halva Pite festar idag vilket jag tycker är synd. Känner inte för att fara på fest direkt, brukar mest bara tycka att det är jobbigt när jag själv är nykter om de inte bara är med några stycken man festar.
Klart jag klarar av att vara på fest nykter, de har jag varit flera gånger men ser inge roligt i att gå ut nykter eller fara på någon stor fest nykter. Just nu tror jag bara de skulle kännas jobbigt!
Imorgon är det Söndag och sedan Måndag. Då är det utbildning som gäller igen hela veckan så de gäller att ta vara på sina helger nu när de är de enda lediga dagarna jag har nu ett tag framöver. Det är därför de känns skönt att bara ta det lugnt och vila ut.
Såhär har min Lördag sett ut än så länge!






:]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0