Lunch rast!

Hemma på lunch för att slappna av och vila hjärnan ett tag samt självklart äta. Det är verkligen obeskrivligt skönt att bo nära när man har en timmes lunch!
Snart ska jag börja gå tillbaka igen, närmare sagt på 10 minuter.
Jag vaknade 20 minuter innan jag skulle börja imorse så det blev lite snabba ryck kan jag säga men jag han iallafall och de är väl det som är huvudsaken.
Jag råkade ställa klockan på 1 timme senare än vad jag egentligen skulle så då hade jag endast 10 minuter på mig att göra mig klar.
Tack och lov för att jag duschade dagen innan säger jag bara! De var bra att det ordnade sig till de bästa och att min lilla sovmorgon inte märktes av.
Jag fick iallafall sova hela 8 timmar inatt och med de så känner jag mig sjukt utvilad vilket alltid är uppskattat när man ska sitta och trycka in en massa information i hela 8 timmar.
Nu ska jag fixa till håret litegrann innan jag ska gå.
Ha en bra dag allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0