Natt uppladdning.

Nu har jag precis kollat klart alla avsnitt fram till sesong 6 i desperate housewives så nu är jag ikapp igen.
Det är verkligen hur bra som helst och jag har kollat alla avsnitt i flera veckor nu. Fattar inte hur jag kan ha missat den serien alltså. Helt fantastisk!
Snart ska jag börja kolla gossip girls också för ska jag vara helt ärlig så har jag inte kollat ett enda avsnitt av den serien heller. Jag vet, jag är lite efter! Men jag hatar att kolla via tv och måsta passa en massa tider. Bättre att ladda hem hela serier och se dom istället. Det har jag gjort nu och de är jag helnöjd med och tänker fortsätta så.
Nu ska vi kolla chihuahua i beverly hills 2. Har sett ettan och tyckte den var jätte roligt och ja JAG VET att det är en barnfilm men jag kan bara inte sluta älska barnfilmer. Dom är bäst!
Nu ska jag lägga mig i soffan igen som jag gjort resten av delen av kvällen.
Ha det bra allihopa,
godnatt!
ps: Jag fick inte som jag ville gällande skoter imorgon, johannes tog över rodret och bestämde att det blir i helgen istället. Inte kuul, inte kuuuuuuul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0