Skoterdag.

Hej allihopa!
Nu har jag varit ute med skotern hela dagen lång med mitt hjärta men nu har vi kommit hem igen och ska laga mat.
Jag håller personligen på att hungra ihjäl men de kan väl bero på att vi inte ätit sedan 13 tiden.
Solen har skinit hela dagen och det har varit så varmt att jag kunna köra skoter utan handskar. Helt underbart att det verkligen är så varmt nu, de är nästan ofattbart. För nu är ju faktiskt våren snart här också och då fyller både jag och Johannes år, Han i april och jag i Maj.
Om endast tre månader så kan man bada ute i havet och sitta i bikini på stranden och gud vad jag längtar men nu är det ju på G iallafall. Kylan har förhoppningsvis gett sig av nu, de hoppas vi ju på iallafall för det är så skönt med plusgrader!
Ser även att många ska grilla idag/kväll det gör en verkligen sugen men för oss så blir det vanlig fläskfilé inlindad i smördeg och något annat kul därtill- tror på att de blir jätte gott!
Näni, nu ska jag ringa min vän Bea och sedan får vi se vad som händer ikväll, umgås med henne eller inte? Vi får se!
Nu ska jag iallafall dra mig .
Ha en bra Lördagskväll allihopa!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0