Skotertur i de soliga.

Hej allihopa!
Vilket härligt väder vi haft idag må jag säga.
Vi har varit ute med skotern sen 12.30, men först ätit på max, sen grillat och legat och solat på en ö. Helt underbart!
Nu är vi iallafall hemma igen och ska duscha och självklart laga mat, Jag håller på att hungra ihjäl! 
Johannes ska jobba i 4 timmar också nu snart och sen blir det Lördagsmys för hela slanten.
Jag känner mig faktiskt rätt så trött idag eftersom att vi somnade så himla sent igår och steg upp bara några timmar senare.
Vi somnade väl inte förens kring 5-halv 6 imorse och sen steg vi upp klockan 11. Inte skönt kan jag säga så de blir nog en tidig kväll för oss båda också.
Igår hade vi Fredagsmys hemma och det var oerhört skönt det med. Vi såg det nya programmet "varning för barn!" och sen även en film och jag min älskade serie desperate housewives.. ♥
Det var väldigt konstigt att det han bli så sent som de blev men jag var ju på afterwork också på Nodo men vi stannade ju bara där fram till att klockan var 7 ungefär sen for jag hem till Johannes. Det är sjukt vad tiden rinner iväg när man har roligt.

Jag tänkte slänga in några bilder från idag när vi var ute med skotern och grillade sedan tänkte jag även göra ett extra inlägg från när jag var i Svensbyn och skötte min cpstörda katt Lea. ♥

Pusshej!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0