Tisdag.

Hej allihopa!
Idag har jag faktiskt hunnit endel ändå och det känns bra. Jag har hunnit ringa till Sunderby sjukhus, till telia och även hunnit umgås med Johanna ett tag nu under dagen.
Nu är jag i Svensbyn och ska ut på en promenad med Bea, det känns bra att ha någon att gå ut och gå med så man kan gå långt utan att det ska kännas ensamt.
Lea ligger här framför mig nu med tassarna på den bärbara datorn. Hon älskar att vara i centrum och att vara i vägen men som ni förstår så går det inte alls så bra att skriva när hon ligger över högerarmen med huvudet och under vänsterarmen med kroppen.
Jag och Bea ska väl gå ut och gå i en timme ungefär och sedan ska jag hem igen och umgås med mitt hjärta som slutar jobba klockan 17. Ha det bra allihopa!
Puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0