TRÖTT TJEJ

Precis gått på stan och varit och firat farfar så nu är jag helt slut må jag säga.
Jag kan ju verkligen lova att det blir en tidig kväll ikväll för jag dö trött. Skulle faktiskt kunna somna nu om jag hade velat men det vill jag ju inte för då vaknar jag väl mitt i natten idag också hinner jag inte träffa Johannes något heller eftersom att han slutar klockan 22.
Jag känner mig besviken på mig själv för jag vill verkligen gå ut och gå men frågan är om jag orkar? Jag somnar väl någonstans efter vägen då? Jag tror jag tar mig en kortare promenad iallafall, på typ 45 min- 1 h. Det borde jag ju iallafall orka med!
Jag tror jag börjar byta om nu och går iväg innan jag ångrar mig..
Ha det bra allihopa!
PUSS





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0