TRÖTT.

Hej allihopa!
Har precis kollat dom två sista avsnitten av desperate housewives- 5e sesongen.
Jag är så trött så jag håller på att dö men min förkylning låter mig inte riktigt sova lugnt. Somnade inte förens halv 5-5 imorse och jag vet inte hur många gånger jag vaknade av att jag nös, hostade och var tvungen att ta nässpray innan klockan tillslut var 11 och jag gav upp .
nu har jag varit uppe i två och en halv timme och jag har verkligen en hemsk huvudvärk och förkylning nu.
Det är inte ofta jag blir förkyld eller sjuk men när jag väl blir det så blir det rätt så rejält så det är jobbigt kan jag säga. Dessvärre har förkylningen precis börjat så de lär väl hålla i sig ett tag till skulle jag tro.
Ikväll måste jag vara sjuk själv och imorgonkväll också för den delen för Johannes ska jobba natt. Jag har därför funderingar på att fara tilll Svensbyn och sova där med mina katter, de känns iallafall inte lika ensamt iaf.
- vi får helt enkelt se vad jag gör men fram tills dess så ska jag väl hitta på något också men frågan är bara vad?
Det är ju faktiskt väldigt soligt ute och 8 plusgrader så något ska man väl kunna hitta på.

Oh, sunny day! Vår- 09.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0