o n t i s k a l l e n . .

Idag har vi ÄNTLIGEN fått våran kyl och frys och jag kan säga att det blev jätte fint. Passade perfekt in där, mycket bättre än det gamla som vi hade tidigare. Jag gillar det!
Förutom det så har jag varit på stan idag med Johanna och gått en vända, samt att jag har varit till Svensbyn och ätit middag och det var gott!
Jag har även pratat med min älskade vän Nathalie idag- Jag saknar henne oerhört! Vi ska nog umgås nu i veckan igen så det blir jätte roligt. Jag ser verkligen fram emot det!

Mer har inte hänt för mig idag faktiskt.
Jag har däremot varit på ett väldigt dåligt humör idag om jag ska vara ärlig och det är inte alls så speciellt roligt men det är sånt som händer ibland.
Dessutom har jag haft skalle ont hela dagen och Johannes har jobbat och jobbar fortfarande så ingen har kunnat bry sig om mig och det har därför gjort mig ännu surare. Stackars mig . Men det är väl sådant som händer antar jag & man kan ju inte vara glad och nöjd jämt! Eller? NEJ DESSVÄRRE INTE.

Imorgon är det Onsdag och det ska vara fint, varmt och soligt väder har jag hört. Det fick mig på bättre humör för ett tag sedan när jag var hemma i Svensbyn men det har liksom gått i vågor. Ena stunden har jag vartit glad och andra arg och i tredje sekunden så har jag plågats av skalle ont som sagt.
Hur som helst så kanske det blir skoter för min och Johannes del imorgon eftersom att båda är lediga (om de inte blir i helgen vill säga) men jag älskar skoter och hatar att vänta på saker så jag ser helst att det blir imorgon när dom ändå har lovat att det ska vara härligt ute. Annars är det väl äckelväder i helgen? Vet vet!
Det blir en till nykter helg för  övrigt så man kan hitta på något annat kul ist, så grymt skönt!:)
Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0