wooooho!

Nu är allting tillbaka på rätt bana och det mesta återställt efter allt som hänt.

Jag har blivit erbjuden hela två jobb idag och det lös upp min dag och sen så har jag ju min älskade Johannes också som förgyller mina dagar. Helt underbar kille!
Jag har även tagit mig ett stort beslut att vara nykter i upp till ett halvår nu pga att det blivit så mycket på sistone och de har tagit för stor plats av min fritid. Så nu blir det nyktert för mig på obestämd tid och det känns verkligen jätte bra!
Imorgon ska jag på arbetsförmedlingen, försäkringskassan, prata med chefen på ett utav jobbet jag blivit erbjuden sedan självklart umgås med min fina pojkvän.

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0