YES..

Tro det eller ej men jag tog faktiskt tag i det hela och jag fick till och med upp älsklingen så han kunde laga lunch samtidigt som jag städade så nu har jag städat och dammtorkat och efter lunchen ska Johannes få dammsuga och rengöra i toan sen ska jag skura.
Känns bra att lägenheten kommer att vara skinande ren i helgen så man slipper ha dåligt samvete över att det ser ut som skit och att man inte har lust att städa då.
Johannes jobbar både ikväll och imorgon så jag funderar starkt på vad jag ska hitta på! Antingen så hör jag efter om någon har lust att ha filmkväll med mig eller så hittar jag på något, altenativt åker till Svensbyn.
Jag längtar så mycket till imorgon fortfarande!! Längtar,längtar,längtar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0