Bra början på en ny vecka!:]

Hej allihopa!
Min dag idag har väl inte direkt gått som planerat men den har varit bra iallafall!
Dagen började med att jag tog det ganska lugnt, fick ännu mer tider på schemat inom jobb och även varit och ätit på stan och kollat runt litegrann med Karin.
Medans vi gick på stan så ringde min chef och ville att jag skulle jobba stängning idag så jag fick ingen ledig dag utan den får jag ta senare någon dag.
Jag började iallafall jobba klockan 16 och slutade 19.30 och lagade därefter mat till mig och Johannes så att det skulle vara färdigt när han kom hem till jobbet. Det var dock inte riktigt det men det gjorde ingenting för då fick han hjälpa till litegrann med det sista. Maten blev jätte god och vi är nu mätta och beåltna!
Jag har även bokat tvättid till på Onsdag och kollat big brother i soffan.
Nu ska vi kolla ännu mer tv och sedan sova, imorgon ska jag sova ut och sedan börjar jag jobba 15.00 och slutar 19.30 som jag för de mesta gör.
Ha en bra kväll allihopa, nu ska jag äta godis och kolla på något bra!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0