das helgas.

Hej allihopa!
de blev en liten festis igår trotsallt. Jag hade en mycket bra kväll med fin, fina vänner och pojkvän och uteliv blev det också dessutom och där jag hamnade var de mycket folk kan jag lova! Klockren kväll.
Dagen som är idag har dock varit lite sliten och tröttsam men ja, vad säger man. Man mår väl som förtjänas antar jag!
Har endast ätit en macka från subland idag så jag har en cola och en salllad kvar att äta innan kvällen når sitt slut.
Funderar starkt på att vandra ner till coop nu faktiskt och sedan vidare till Södra för att hälsa på mamma och pappa som just nu bor på campingen där bredvid.
I övrigt så blir det bara film och mys idag med mitt hjärta och imorgon väntas jobb 11-16.30!
Hade gött.
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0