De blev jobb iallafall!

Hej allihopa!
Idag har jag jobbat från 9.30-16.30 fast jag egentligen inte ens skulle göra det men det var då himla bra att jag fick det iallafall för jag jobbar ju ändå imorgon också och då blir det ju två dagar i rad.
Det var iallafall en bra dag på jobbet, massor att göra men de är ju bättre det så man inte behöver stå still utan någonting att göra när de är en liten butik jag arbetar i.
Vi fick beställningar på drickor och jag skulle böja mig ner för att lyfta upp en back men då känner jag hur det bränner till i ryggen sådär från ingenstans så jag har otroligt ont kan jag säga!
Antingen så har jag dragit på mig ryggskott eller så är det en streckning.. Jag tror på att jag streckt mig men man vet ju aldrig. Eftersom att det gör så otroligt ont nu, får känna hur det känns imorgon bara också så kanske man kan räna ut vad det är för något för man får oftast mycket ondare i ryggen dagen efter om de är ryggskott men är de en streckning så blir de nog bara bättre eller ingen skillnad alls!
Hoppas att de är bättre så jag kan jobba som folk, känner mig som en 60 plussare som inte kan gå eller stå som folk.
Hemska tider!
Det är iallafall Måndag nu som ni alla säkert vet och jag har jobbat i stort sett hela dagen som sagt men jag har även fått min ebställning på mina skor och tunikor från nelly.com. Två utav 4 tunikor var stora och satt inte alls som planerat och en utav dom var på tok för tajt över brösten och passade heller inte som planerat så dom har jag bestämt mig för att skicka tillbaka.
Jag har iallafall, skorna och en utav tunikorna kvar som verkligen var HUR SNYGGA SOM HELST.
Känner mig jätte nöjd, de gör jag även med min beställning av de blåa linserna, känns underbart!
Inatt jobbar Johannes natt och jag ska vara hemma själv som så många gånger förut.. Känns inte alls sådär jätte roligt men det är ju bara att vänja sig inför i sommar när han faktiskt i största del bara kommer att jobba nätter.
De går nog bra tror jag även om de är tråkigt!
Nu ska jag kolla på tv!
Ha de gött,
PUSS


Jag med linserna!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0