DET ÅSKAR , döden är nära!!

Jobbat från 13.40 fram till 19.30 idag och nu är jag lagomt trött kan jag tala om..
Saken är bara den att det spöregnar ute, åskar och blixtrar.. Fyfan för det, fyfan för regn, blöta kläder och blött hår. Allt som jag verkligen hatar samlat i en och samma klump, det suger- helt klart!
Det finns inge äckligare än att vara dyngsur från topp till tå, det är rent ut sagt vidrigt och jag hatar det. Sen så finns der ju typ inge obehagligare än åska heller för den delen. Hemskt, hemskt, HEMSKT!
Nååväl, Johannes är inte hemma och skyddar mig så jag får helt enkelt bara sitta här och vänta på att en blixt kommer träffa mig i skallen eller någe..
Johannes skämtar om att blixten ALDRIG skulle träffa i mig om de träffar i något eftersom att jag är så kort och den tar den högsta punkten på stället, det skiter väl jag i. Jag är ändå rädd!
Det som gjorde min dag var ändå att han lämnat kvar en subland macka i lägenheten med kyckling och orient, jag älskar det och sedan en coca cola till det också. Så det fick bli min middag och min räddning för dagen ♥ Tack hjärtat, du är bäst men jag önskar att du hade varit hemma och skyddat mig nu vid det här laget..

Nu ska jag göra något, jag känner mig trött och rastlös..
Ha det gött!
PUSS


Kommentarer
Mini

Kanske inte borde säga det här, men gör det ändå - för att jag vet att du är inne och i tryggt förvar. Träffade en tjej på hundutställningen där på söndagen, som blitt träffad av blixten några dagar tidigare. Men hon hade varit ute, och det gick ju som ändå fint i slutändan utan några men! Så försök slappna av och mysa upp dig i soffan eller sängen! Kramis.

2011-05-31 @ 21:10:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0