Helt ok Onsdag!

Hej allihopa!
Idag steg jag upp i en rätt så bra tid iallafall och la mig rätt så sent igår.
Idag har jag tvättat, varit på arbetsförmedlingen, gjort andra ärenden och umgåtts med Johanna, tagit mig en powernap har jag också hunnit med i hopp om att få minska på huvudvärken och idärefter inte mycket annat!
Nu sitter jag däremot här framför datorn och gör som mest ingenting, Johannes är hemma lite snabbt innan han ska ivääg och jobba igen, kul att man hinner träffas en stund under dagen iallafall. Han jobbar ju så långa pass jämt!
Själv har jag varit ledig sen i Lördags och det känns inte alls sådär jätte bra kan jag ju säga, hade inte tackat nej till att jobba idag men jag får ju jobba imorgon och på Fredag iallafall -förhoppningsvis helgen också (Lördag-Söndag) men det återstår att se, har iallafall tänkt höra om chefen behöver mig då för isf ställer jag mer än gärna upp.
Har iallafall inga som helst planer ännu inför helgen men vi skulle egentligen ha födelsedagsfest för mig denna helg men då jobbar Johannes så vi får helt enkelt ta det någon annan helg istället som passar för oss båda.
Nu ska jag slänga ihop nå mat, betala räkningar och bara slappa framför tvn!
I övrigt har detta varit en helt ok Onsdag.
Ha det bra, puss!




Kommentarer
karin

gullleeduuu

2011-05-11 @ 22:06:17
URL: http://kkarinsoderlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0