JAG HAR FÅTT LINSERNA NU!

Hej allihopa!
Nu har jag precis fått mina färgade linser, det tog endast två dagar för dom att komma och det känns ju jätte kul eftersom att jag var sugen på att ha dom ikväll och imorgon!
Hoppas kläderna kommer idag också.. Det hoppas jag verkligen för det känns inte som att jag har några kläder som går att ha på sig ikväll också vill jag ha skorna som jag har beställt också dessutom så SNÄLLA KOM IDAG!
Annars kommer dom väl på Måndag typ och det går ju verkligen inte.. Då är ju helgen förbi och jag ska jobba..

Ahjaa, hoppas på det bästa iaf. Ikväll är det som sagt party och jag har inte riktigt börjat känna för det än mend et är ju bara morgon än så det kommer väl! Jag brukar alltid ha taggen på topp när jag närmar mig 15-tiden ungefär! haha.

Nu ska jag duscha sedan dammsuga och skura innan jag ska väcka Johannes och gå iväg och äta lunch/middag någonstans.
Hade gött!
PUSS


Kommentarer
Joanna

Okej :) Syrran håller på att leta för fullt nämligen :)

2011-05-20 @ 13:34:17
URL: http://joannagabrielsson.blogg.se/
Joanna

Vad får ni betala per månad ?=)

2011-05-20 @ 13:34:31
URL: http://joannagabrielsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0