Jobbat färdigt och är helt slut!

Hej allihopa!
Nu har jag jobbat färdigt och trött som bara den var jag imorse.. Höll typ på att dö när jag skulle stiga upp klockan 8 och speciellt eftersom att jag bara sovit 6 timmar inatt och Johannes ligger i sängen bredvid mig och sover.
Nu har jag iallafall slutat och jag har haft fullt upp hela dagen när alla varorna kom på en och samma gång.
Jag har inte hunnit fylla på allt ens i butiken pga av att det varit så mycket kunder också. Men så är det ju när det nyss har varit löning och helg!
Jag och Johannes ska iväg och handla nu snart också och sen ska vi äta mat och efter de ska jag VILA. Jag är typ tröttast i världen fortfarande så det ska bli skönt.
Jobbar sedan stängning imorgon så då får jag mig en ordentlig sovmorgon hur länge jag vill nästan eftersom att jag inte börjar förens 13.30.
Jag och Johannes ska springa iväg och handla nu, vi tvättar också så vi måste hinna handla innan första tvätten är klar så sparar man in lite tid.
Ha det gött!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0