Min födelsedag, så som inga andra.

Hade min födelsedag igår, såsom alla andra år den 17e maj.
Den var kanonbra och jag hade främmande hela dagen och han jobba från 9-13, kort pass men nog så stressigt blev det ändå.
Dagen började ändå med att jag steg upp trotsallt, elelr snarare blev väckt av sång och detta..

Hur fint var inte detta?! Mat på sängen i form av skagen toast, sallad och chips. Samt en tallrik full av exotiska frukoter och Jordgubbar som var formade som blommor, hjärtan stjärnor osv.
Fick även en trisslott, tre paket och en cola på sidan om, fyfan så uppskattat!
Min födelsedag fortsatte sedan och var bättre än någonsin, det var nästan så att jag var ledsen när allting var över.. Har inte känt denna känsla på mina födelsedagar de senaste 10-12 åren! Men de kändes fantastiskt.
Jag har världens bästa släkt, vänner och POJKVÄN!♥ verkligen.

Idag däremot så är det Onsdag och jag har jobbat från 9-14 och därefter inte gjort NÅGONTING ALLS..
Denna dag har varit tråkig och jag har haft ont i skallen och känt mig förkyld, inte okej.
Nu ska dessutom Johannes iväg och jobba natt så jag får vara ensam heela natten lång! Därför kommer jag tröst äta fika,chips, dricka och allt annat gott som blev över från igår, kolla bigbrother och film.
Ha en bra kväll!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0