Nu har jag handlat hem nyttigt till i helgen bland annat!

Hej allihopa!
Vad gör ni? Jag har nu jobbat klart och skickat tillbaka lite kläder till nelly.com som inte passade på mig.
NU är jag TRÖTTAST i världen jag har hunnit handla och gissa vad jag handlade..
- Körsbärs tomater,
- Pop corn- less fat,
- Vindruvor,
-Mango
- & salta Jordnötter.

Jag är duktig jag alltså!! Jag håller på att hungra ihjäl för tillfället så jag sitter här och trycker i mig körsbärstomater så jag håller mig mätt fram till Johannes kommer hem.
Jag har nu PÅ RIKTIGT tänkt att vara nyttig, jag bara MÅSTE för jag har världens sämsta kondition och måste börja träna och därmed äta mera nyttigt och bra till de för annars funkar det ju bara inte.
Som det ser ut nu så vill jag gå ner tre kilo iallafall och det borde ju inte vara så svårt  om man säger så. Har faktiskt lätt för att gå ner i vikt och behöve rinte göra mycket alls egentligen så de känns ju bra iallafall.. Önska mig lycka till!

Jag skulle ju egentligen inte jobba idag men Peter ringde mig imorse så jag hoppade in i hans ställe och samma gäller på Söndag så det blir många dagar nu. Det blir hela veckan förutom nu på Lördag när jag är ledig och då ska jag vila upp mig kan jag lova.
Nu ska jag iallafall ta mig en powernap i väntan på Johannes och sen får vi se vad som händer ikväll!
Ha det bra.
PUSS





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0