Ny vecka, igen!

Hej allihopa!
Jag har varit dålig på uppdatering den sista tiden men jag tror ärligt talat att det beror på att det inte hänt mycket intressant i mitt liv under den senaste tiden.
Jag har jobbat en massa bara och det är ju inte särskilt intressant för er att läsa om, ska försöka slänga in lite bilder iallafall så ni får lite uppdatering om mitt liv iallafall men det har heller inte blivit många såna.
I helgen så har jag iallafall både jobbat, festat och vilat upp mig, idag så har vi haft världens underbaraste väder med hela 22 plusgrader i skuggan så jag ahr legat ute och solat med min fina vän Johanna hemma hos henne, eftersom att jag varken har en balkong till lägenheten eller någon öppen gräsplätt att ligga och sola på.
Efter att vi solat så har vi varit på stan och jag har inhandlat sololja till i sommar för det börjar ju faktiskt att närma sig nu.
Just nu så svider mina ögon och jag känner mig trott, Johannes jobbar så jag ska nog bara ligga i soffan och kolla tv tror jag. Jag tar mig nog en liten powernap också i smband med det, i brist på annat så ni får ha en jätte trevlig kväll allihopa!
PUSS






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0