OKEJ, SÄMST!

Men gud ändåå.. Typiskt mig! Här sitter jag och skriver att jag är nyttig, stolt över mig själv och de ena med det andra och sen vill Lena mötas på max för att äta och självklart faller jag för det. Jag är verkligen sämst på detta!
Hoppas nu för mitt eget bästa att jag håller mig nyttig i helgen iaf.. Men skulle ju inte förvåna mig om planerna för det med ändras med tanke på att jag TYDLIGEN faller så lätt för grupptryck.. Eller snarare om någon erbjuder mig något som inte är planerat. Då händer det oftast ändå. haha, gud så hemskt!
Nu iallafall så har jag tagit ut alla sopor, diskat all disk och plockat ihop all smutstvätt till imorgon när jag ska tvätta.
Lite duktig har jag ju iallafall varit idag förutom den där max- insidenten.

-Jobbat från 15-19.
- Städat lägenheten.
-tagit ut alla sopor.
- bokat tvätttid.
- Diskat.

Jag kan bara jag vill!
Nu ska jag minsann städa lite till innan Johannes kommer hem från jobbet och SEN blir det soffhäng och ledig dag imorgon. Hoppas på fint väder för då ska jag bara sola och må bra!
Hade.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0