Tatuering.

Idag har jag inte gjort annat än att städa i lägenheten och det har jag gjort i omkring 2 timmar ungefär och därefter bokat tvättid-. Samtidigt som jag ahr städat så har Johannes varit och tatuerat sig men har nu kommit hem igen.
Nu är det hur fint som helst i lägenheten och tatueringen hans blev också hur fin som helst.
Nu saknas bara middag så är allting helt perfekt, Jag valde att vänta med att tvätta imorgon fast det fanns tvättid idag, man måste ju få ta det lite lugnt iallafall.

Johannes åkte på att skura nu också för de orkade inte jag med så när han är färdig med det så lär det lukta hur gott som helst här inne, jag har ju till och med dammtorkat för ovanlighetens skull! (Y)
(Den egentliga anledningen till att han åkte på att skura är för att han jävlades ned mig som inte klarar av överraskningar kommer hem och säger att han har köpt en jätte bra present till mig och jag får självklart inte veta någonting, fastän jag tjatar..) Orättvisa värld!
Det är nu exakt en vecka kvar innan jag fyller år, hela 21 år gammal. Shit, nu vill jag sluta fylla år.
Hoppas jag mycket bra och fina saker när jag fyller år iallafall, de är ju de enda man kan se fram emot nu för tiden för att åldras är ju inte direkt någon höjdare. hehe..
Nu ska jag dra!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0