TORSDAG . :)

Hej allihopa!
Idag är jag ledig efter många dagars arbete på pressbyrån.
Jag har absolut inte gjort någonting idag, bara legat framför tvn och sett gossip girl, pratat i telefonen och planerat inför i helgen.
Johannes har varit gullig och kommit hem med ett skrovmål till mig men jag känner mig dessvärre inte hungrig efter att ha ätit några strips.. Defenitivt inte likt mig!
Han sitter iallafall framför tvn nu medans jag sitter här vid datorn, jag är så sjukt rastlös när jag inte gjort någonting idag, det känns konstigt ärligt talat men jag jobbar ju iallafall på Lördag från 9-16.30 så då blir det en aningen lång arbetsdag iallafall och sen blir det party med gott samvete tillsammans med fina vänner.

Imorgon blir det däremot en lugn dag/kväll som ni förstår med tanke på att jag jobbar på Lördag.
Vi ska på middag i Svensbyn, båda är lediga och annars i övrigt så vet jag inte vad som händer men det blir nog Fredagsmys i soffan efter det skulle jag tro!
Nu ska jag allt ta och göra någon nytta.
Ha det bra,
PUSS




Kommentarer
Engla

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 13:06:37
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0