Glömt att uppdatera ett tidigare inlägg från idag..

Hej allihopa!
Nu har jag hunnit sova ut så det känns som att jag sovit i typ ett liv.. Men nu är jag vaken iallafall, vaknade för ett tag sedan faktiskt men har inte gjort någonting sen dess förutom att prata med min chef som ringde nyss.
Jag ska få en massa mer tider på mitt schema, känns super- hur bra som helst alltså!

Undrar bara hur min vecka kommer att se ut nu, det blir spännande för förra veckan så jobbade jag ju nästan hela veckan så de är väl risk att det händer igen kanske? Vi får se.
Det enda jag har fått veta nu såhär långt är att jag ska börja en timma tidigare imorgon och att han ska skicka över resten av mitt schema på mailen.

N ska jag äta någonting och sedan enbart ta det lugnt i soffan framför tvn, det verkar ändå inte vara världens bästa väder idag.
Ha det bra!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0