Snyggat till lite!

Hej allihopa!
Idag har varit en väldigt bra dag faktiskt. Har fått saker fixat, suttit framför tvn, lagat middag, umgåtts med den bästa, och gått en runda på stan för att fixa alkohol till i helgen.
Imorgon ska vi fira mig, vi blir nog inte så många men det blir iallafall syskona sjöstedt-dom två bästa, och möjligtvis någon mer. Har inte orkat dedär med att bjuda in folk men det kanske jag tar tag i imorgon om jag nu inte bara känner för att vara med Johannes och Frida och sedan träffa de andra stjärnorna inne på krogen.
SEDAN PÅ LÖRDAG så drar jag iväg till Luleå och spenderar en natt där, blir förhoppningsvis Allstar också där på sen självklart långa promenader och mys med världens bästa L.

Helgen kommer förmodligen bli bättre än A-W-E-S-O-M-E om allt blir enligt planerna men då hoppas vi ju på fint väder också såklart och inge mera regn och moln.
Tack på förhand!

Nuu, så ska ni få se vad fint jag har gjort det här helt själv i lägenheten i min ensamhet, imorgon får jag dammsuga och skura när ändå Johannes ska sova fram till 15-tiden och jag ändå inte kommer att ha mycket annat för mig men annars så ser det fantastiskt ut här inne jämnfört med hur det såg ut för bara några timmar sedan.

TITTA SJÄLVA! :D




FIIINT VA?!:D


Kommentarer
Joanna

Vart är det ni bor och vilken hyresvärd har ni ?=)

2011-05-20 @ 08:49:26
URL: http://joannagabrielsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0