ett tidigare inlägg..

Hej allihopa!
Jobbat mellan 11-17.30 och sedan farit direkt vidare till Svensbyn för att fira mamma på morsdag.
Efter att vi varit där ett tag så for vi vidare för att fira Johannes mamma och där var vi ett längre tag, fram till nu rättare sagt och har blivit bjuden på oxfilé och pommes dära och gott var ju det kan jag lova, verkligen hur gott som helst!! Man kan ju inte önska sig en bätte måltid på en Söndag efter jobb och allmän lathet!
Nu sitter vi här och väntar på att klockan ska bli 9 och sedan ska vi gå vidare till bio3an mitt emot och se the hangover 2. De kan ju inte bli annat än succe med tanke på ettans hangover, helt underbart rolig film.

Jag jobbar imorgon också så det blir nog troligtvis en tidig kväll ikväll för jag börjar klockan 9 imorgon och jobbar fram till 14. Kort dag ör det ju iallafall så man hinner ju vila upp sig efter det om man så vill!
Jag är dessutom lite lur om att jag är påväg att få magkatarr igen och det är ju inte alls värst roligt kan jag säga så jag får inte i mig så mycket mat. Har medicin för det men har tänkt vänta nån dag innan jag börjar äta det för att se om det blir bättre! Hoppas verkligen på det för man blir så allmänt trött av att ha ont i både mage och rygg hela dagarna..
Under bíon ska jag iallafall dricka cola, äta vindruvor och jordgubbar. Har ju faktiskt fortfarande hållt mig ifrån godis. Duktig tjej jag är!
Nu ska jag gå, ha det bra alla barn.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0