2 månaders ledighet från och med.. NU!

Hej allihopa!
Nu har jag slutat jobba och hunnit komma hem igen, och skönt är väl de.
Känner mig ändå inte så farligt trött nu så jag tror att jag struntar i min planerade powernap och äter min nyköpta macka från subland och kollar x antal avsnitt av vampire diaries istället! Mer värt.
Johannes laddade hem de till mig i förrgår och jag är verkligen HELT FAST. Gu så bra det är!
jag kommer nog aldrig att bli less på det tror jag för de är verkligen spännande och hur bra som helst i varje avsnitt.

På stan idag har det varit lugnt, nästan inga folk alls och med det menas att jag hunnit göra endel i butiken, sm städa, plocka undan och fylla upp varor.
Jag har lämnat in mina nycklar idag, som Sandra ska låna fram till att jag kommer tillbaka för att Peter inte har några extra. Kändes väl lite sådär, konstigt mest kan jag väl säga men jag får ju iallafall tillbaka dom sen när jag börjar om efter sjukskrivningen igen, så med det menas att jag nu är ledig från jobb fram till i Februari. It sucks.. Alot! Jag känner på mig att jag kommer att bli helt galen av att bara ligga hemma men sedan efter operationen så är det ju lugnt. Då behöver jag inte ha ont mera och förhoppningsvis så slipper jag vara sjukskriven igen.
Nu ska jag vika ihop kläderna som tvättades igår för det har Johannes INTE gjort sedan förbereda de andra kläderna som ska tvättas ikväll!
Ha det gött!
PUSS




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0