En förkyld Lördag!

Hej allihopa!
Idag har jag jobbat mellan 9-16.30 och därefter bara varit .. Har varit så otroligt trött både igår och idag, totalt slut.
Somnade 22.30 ungefär igårkväll och vaknade sedan vid 5 imorse och har varit vaken sedan dess så kan gissa på att det blir en tidig kväll ikväll också.
Sitter just nu och väntar på mat och nyser i takt till musiken. Jag är otroligt förkyld och har ng till och med haft feber sedan igår kan jag gissa för har känt mig så otroligt hängig nu sedan jag kommit hem från jobbet men lite mat ska nog göra mig gott!
Johannes håller på med kött, pommes och hemlagad pepparsås till middag och det ska verkligen bli hur gott som helst eftersom att jag bara har ätit en korv på hela dagen idag.
Mamma och pappa Sköter Lovis idag/natt så dom har både varit förbi mig på jobbet och sedan for jag och Johannes dit en sväng efter jag jobbat och fikade och pratade en stund. Lovis var lika busig och söt som vanligt, synd bara att jag inte ville vara för nära henne så att hon blir mer förkyld än vad hon är!
Här kommer en finfin bild på Lovis när hon var mindre och Melker.♥

Bild tagen av deras mamma Sandra. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0