Fortsätt här..

Hej allihopa!
Jag kommer inte in på min nya blogg så det blir helt enkelt att behålla denna istället och skita i den andra.
Daniella ska därför göra bloggdesignen på denna blogg istället så att den blir fin och ändå känns lite ny och fräsch.
Det gör ju egentligen ingenting för det känns ju rätt så jobbigt egentligen att byta blogg och få allt folk att komma ihåg att läsa där istället.. Nej jag tycker om denna blogg helt enkelt!

Nu har jag kommit mig hem från Luleå efter att ha varit där sedan igår.
Igår så hade vi bara myskväll med en massa chips, godis, ben and jerrys, och filmer . Idag så har vi sovit ut och sedan farit på skyltsöndag i stan i Luleå där jag köpte hem lite fint till Jul, fikade och sedan slutligen åt på max.
Nu har jag julpyntat lite till här hemma och självklart tänkt ljus som de flesta andra. Så här inne är det verkligen mys nu!
Det blev oerhört sent igår så jag har därför sovit länge idag men trots det inte så många timmar så det blir nog en tidig kväll ikväll kan jag känna och eftersom att Johannes redan snarkar i soffan så är han nog också med på de!
Ha det gött allihopa.
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0