Step in och jobb!

Hej allihopa!
Idag har jag både hunnit jobba i några timmar men även hunnit träna i 1 timma i gymmet på step in. Imorgon så börjar Johannes att träna tillsammans med mig där så då får jag mig en träningskompis. Mycket roligt!
Tycker att det är så otroligt roligt och härligt gym där och det lär ju bli ännu mer uppslattat när jag har någon att träna tillsammans med och som jag inte väljer det mycket mer världelösa gymet på korpen! (enligt mitt tycke..)
Förövrigt så är jag ledig imorgon så då blir det nog trligtvis två vändor dit, en för att träna med Johannes och en för att träna själv!

Nu har jag bänkat mig framför tvn för första gången idag för att kolla både ett avsnitt gossipgirl och ett av desperate housewives.
Ha en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0