step in!

Hej allihopa!
Nu har jag varit på step in och tränat för allt vad jag är värd i en timme ungefär men även gått dit och sedan gått hem därifrån också och det var skönt, speciellt att gå dit för då fick jag mig en bra uppvärmning och kunde börja springa på bandet direkt.
Det tar ju ändå ungefär 20 minuter att gå dit och då självklart, logiskt sett även 20 minuter att gå hem igen därifrån så nu känns det som att jag har varit aningen duktig.
I helgen så jobbar jag varenda dag och ändå fram till nästa Torsdag så då blir det nyktert och det kommer bli så otroligt skönt efter allt festande som varit på den sista tiden.
Det blir nog bara att träna, jobba, mysa framför tvn, funderar på att gå och sola typ? ( är så förbannat vit!) ,äta gott och bara ta det lugnt!

IMORGON :
Då blir det att tvätta, städa och vara ledig från jobbet. HATAR att man alltid måste göra skitsaker när man är ledig eftersom att man inte hinner med det när man jobbar. Det är sjukt tråkigt men måste ju såklart göras.
Nu ska jag plocka ur diskmaskinen!
Ha det gött.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0