inte alls händelserikt!



Hej allihopa!
Detta är de senaste bilderna på mig som är tagna igår, faktiskt.
I helgen har jag festat på och i Torsdags så gjorde jag en liten sleepover hos Bea och vi gick även dagen efter på stan.
På stan så handlade jag som vanligt. Men en sak som jag gjorde avr att jag handlade hem en skinjacka som tråkigt nog, vilket jag märkte senare när jag tagit på mig en tröja under var för liten öven brösten, den gick nästan inte att stänga.. Så den ska jag lämna tillbaka och försöka hitta mig någon annan skinnjacka!
Det jobbiga är ju bara att jag verkligen har letat över hela stan ochd en var den enda jag hittade och fanns bara i xs.. Smått tråkigt, men inte särskilt skönt att knappt kunna andas i den utan att vara rädd att den ska spricka över boobiesarna!
Ledig imorgon iallafall så då får jag springa tillbara på Vera och lämna tillbaka den, det blir bäst så helt enkelt.
Ikväll ska jag i övrigt göra en tidig kväll och verkligen sova ut imorgon så jag hade tänkt gå och lägga mig snart. Har egentligen inte mycket vettigt att skriva här för det har inte hänt så mycket i mitt liv på senaste förutom att jag har jobbat för det mesta!
Ni får ha det så bra, nu blir det soffhäng sen sängen!
PUSS¨



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0