lite sliten!

Hej allihopa!
Igår och idag har varit två riktigt bra dagar, bortsett från att jag är förkyld och sovit väldigt lite.
Nu är jag trött som jag vet inte vad men det känns sjukt onödigt att gå coh lägga sig för att vila när jag börjar klockan 9 imorgon också och kommer därmed vara lika trött imorgon med.
Jag gillar verkligen inte att vara så förkyld så att jag bara ligger och nyser samt hostar hela natten och kan inte sova. Har kanske sammanlagt sovit 8 timmar på två nätter och då kan man väl förstå att jag är trött?
Igår var jag och Johannes och åt mysmiddag på golden dragon tillsammans. Jag åt kycklingwook som vanligt och han någonting helt annat, vi båda var väldigt nöjd med våra maträtter och jag har dessutom fått med mig en doggybag hem så det ska jag minsann äta imorgon efter jobbet (så slipper jag laga mat ;> ).
Ute idag är det tråkigt och kallt väder, jag har därför tänkt stanna inne hela kvällen lång och bara glo tv, känns som att det är lika bra när jag heller inte är riktigt frisk och ska jobba fram till på Lördag ändå och behöver ta det aningen lugnt.
Nu ska jag kolla på film i soffan!
Ha det gött!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0