Lugnt och stilla!

Hej allihopa!
Nu har jag jobbat färdigt för idag samt kollat på idol och ätit middag med Johannes. Nu sitter vi och kollar på "my bestfriend's girl. " Den är bra, rätt så rolig och underhållande såhär på denna Fredagskväll.
Mycket annat än film och mys händer väl inte ikväll. Johannes ska upp tidigt imorgon till Haparanda och jag är ledig hela helgen lång och ska därför sova ut ordentligt imorgon och fara på step in såklart!
Kvällen är som det ser ut nu helt oplanerad, jag har med andra ord ingen som helst aning om vad som kommer att hända eller vad jag ska göra. Det återstår att se helt enkelt!
Nu ska jag springa ner på coop och köpa nå gott, kan ÄRLIGT inte hålla mig från choklad nå mera. Jag är oerhört sugen på det och kan inte låta bli att springa ner på coop så det har jag tänkt att göra, innan dom stänger!
Ha det gött allihopa, hör av er om ni gör något kul imorgon!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0